+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + TURISM + EDITURA + Cercetare

+ Home
EDITURA IRECSON

+ ISTORIE
+ RELATII PUBLICE
+ FORMARE PROFESIONALA
+ MARKETING
+ SPIRITUALITATE
+ ECONOMIE
+ RESURSE UMANE
+ TURISM
+ POLITIC
+ JURIDICO-ECONOMIC
+ TERAPII NECONVENTIONALE
TIPAR DIGITAL


CONTACT



EDITURA IRECSON: > ECONOMIE
MANAGEMENTUL VÂNZÃRILOR ÎN SECOLUL AL XXI-lea PE ÎNÞELESUL TUTUROR

Autor:Peter Chambers
An aparitie:2009
Nr pagini:192
Format:18 x 26 cm
ISBN:973-87304-6-5
Pret vechi: 35.00 Pret nou:22.00 lei
cumpr
Aceastã carte se adreseazã tuturor celor interesaþi de conducerea unei echipe de vânzãri, de recrutarea agenþilor, de dezvoltarea unei afaceri în domeniul vânzãrilor, pe scurt, tuturor oamenilor implicaþi în afaceri. Unii oameni se aflã în poziþii manageriale, fãrã sã înþeleagã pe deplin cum se conduce ºi se supravegheazã un departament de vânzãri. De obicei, promovãrile se fac pe baza principiului „Cine urmeazã?”, acest fapt ducând la un raport deficitar între responsabilitãþile postului ºi posibilitãþile angajatului. Admiþând cã nu e o slujbã uºoarã ºi cã agenþii de vânzãri incompetenþi nu pot deveni agenþi buni de vânzãri, aceastã carte aratã mãsura în care departamentul de vânzãri e util într-o afacere. Cartea descrie cu profesionalism trãsãturile personale ale agenþilor buni de vânzãri, aratã cum se organizeazã ºi se conduce o echipã, cum se întâmpinã problemele zilnice, cum se efectueazã plãþile ºi comisioanele ºi care sunt diferitele strategii de vânzare.

Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007