+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + TURISM + EDITURA + Cercetare

+ Home
EDITURA IRECSON

+ ISTORIE
+ RELATII PUBLICE
+ FORMARE PROFESIONALA
+ MARKETING
+ SPIRITUALITATE
+ ECONOMIE
+ RESURSE UMANE
+ TURISM
+ POLITIC
+ JURIDICO-ECONOMIC
+ TERAPII NECONVENTIONALE
TIPAR DIGITAL


CONTACT



EDITURA IRECSON: > ECONOMIE
MANAGEMENTUL VÂNZĂRILOR ÎN SECOLUL AL XXI-lea PE ÎNȚELESUL TUTUROR

Autor:Peter Chambers
An aparitie:2009
Nr pagini:192
Format:18 x 26 cm
ISBN:973-87304-6-5
Pret vechi: 35.00 Pret nou:22.00 lei
cumpără
Această carte se adresează tuturor celor interesați de conducerea unei echipe de vânzări, de recrutarea agenților, de dezvoltarea unei afaceri în domeniul vânzărilor, pe scurt, tuturor oamenilor implicați în afaceri. Unii oameni se află în poziții manageriale, fără să înțeleagă pe deplin cum se conduce și se supraveghează un departament de vânzări. De obicei, promovările se fac pe baza principiului „Cine urmează?”, acest fapt ducând la un raport deficitar între responsabilitățile postului și posibilitățile angajatului. Admițând că nu e o slujbă ușoară și că agenții de vânzări incompetenți nu pot deveni agenți buni de vânzări, această carte arată măsura în care departamentul de vânzări e util într-o afacere. Cartea descrie cu profesionalism trăsăturile personale ale agenților buni de vânzări, arată cum se organizează și se conduce o echipă, cum se întâmpină problemele zilnice, cum se efectuează plățile și comisioanele și care sunt diferitele strategii de vânzare.

Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007