+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + TURISM + EDITURA + Cercetare

+ Home
EDITURA IRECSON

+ ISTORIE
+ RELATII PUBLICE
+ FORMARE PROFESIONALA
+ MARKETING
+ SPIRITUALITATE
+ ECONOMIE
+ RESURSE UMANE
+ TURISM
+ POLITIC
+ JURIDICO-ECONOMIC
+ TERAPII NECONVENTIONALE
TIPAR DIGITAL


CONTACT



EDITURA IRECSON: > MARKETING
BAZELE SONDAJULUI

Autor:Dumitru Porojan, Bogdan Ciocãnel
An aparitie:2007
Nr pagini:412
Format:18 x 26 cm
ISBN:978-973-7694-13-3
Pret: 30.00 lei
cumpŃrŃ
Ce ├«nseamn├ú o informa├żie de calitate? Este acea informa├żie care ne este ├«ntr-adev├úr util├ú, acea informa├żie care ne ajut├ú s├ú lu├úm cele mai bune decizii ┬║i care constituie suportul oric├úrei reu┬║ite. Lucrarea de fa├ż├ú prezint├ú premisele pentru ob├żinerea acestor informa├żii prin intermediul sondajelor, descriind ├«n detaliu ┬║i ilustr├ónd cu probleme practice toate etapele ce trebuie parcurse ├«n realizarea unui sondaj: de la tehnici ┬║i procedee de e┬║antionare, la elaborarea chestionarelor, realizarea interviurilor, prelucrarea statistic├ú ┬║i analiza datelor. Este o lucrare util├ú studen├żilor, cercet├útorilor ├«n domeniul marketingului, celor care lucreaz├ú ├«n domeniul sociologiei ┬║i psihologiei, ├«ntruc├ót abordeaz├ú acest subiect at├ót din punct de vedere practic, c├ót ┬║i teoretic, furniz├ónd informa├żii despre fundamentarea metodelor de e┬║antionare prin aplicarea statisticii inferen├żiale

Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007