|
 |
|
EDITURA IRECSON: > MARKETING |
|
BAZELE SONDAJULUI
|
|
Autor: | Dumitru Porojan, Bogdan Ciocãnel |
An aparitie: | 2007 |
Nr pagini: | 412 |
Format: | 18 x 26 cm |
ISBN: | 978-973-7694-13-3 |
|
|
|
Ce înseamnã o informaþie de calitate? Este acea informaþie care ne este într-adevãr utilã, acea informaþie care ne ajutã sã luãm cele mai bune decizii ºi care constituie suportul oricãrei reuºite. Lucrarea de faþã prezintã premisele pentru obþinerea acestor informaþii prin intermediul sondajelor, descriind în detaliu ºi ilustrând cu probleme practice toate etapele ce trebuie parcurse în realizarea unui sondaj: de la tehnici ºi procedee de eºantionare, la elaborarea chestionarelor, realizarea interviurilor, prelucrarea statisticã ºi analiza datelor.
Este o lucrare utilã studenþilor, cercetãtorilor în domeniul marketingului, celor care lucreazã în domeniul sociologiei ºi psihologiei, întrucât abordeazã acest subiect atât din punct de vedere practic, cât ºi teoretic, furnizând informaþii despre fundamentarea metodelor de eºantionare prin aplicarea statisticii inferenþiale |
|
|
|