+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + TURISM + EDITURA + Cercetare

+ Home
EDITURA IRECSON

+ ISTORIE
+ RELATII PUBLICE
+ FORMARE PROFESIONALA
+ MARKETING
+ SPIRITUALITATE
+ ECONOMIE
+ RESURSE UMANE
+ TURISM
+ POLITIC
+ JURIDICO-ECONOMIC
+ TERAPII NECONVENTIONALE
TIPAR DIGITAL


CONTACT



EDITURA IRECSON: > MARKETING
BAZELE SONDAJULUI

Autor:Dumitru Porojan, Bogdan Ciocănel
An aparitie:2007
Nr pagini:412
Format:18 x 26 cm
ISBN:978-973-7694-13-3
Pret: 30.00 lei
cumpără
Ce înseamnă o informație de calitate? Este acea informație care ne este într-adevăr utilă, acea informație care ne ajută să luăm cele mai bune decizii și care constituie suportul oricărei reușite. Lucrarea de față prezintă premisele pentru obținerea acestor informații prin intermediul sondajelor, descriind în detaliu și ilustrând cu probleme practice toate etapele ce trebuie parcurse în realizarea unui sondaj: de la tehnici și procedee de eșantionare, la elaborarea chestionarelor, realizarea interviurilor, prelucrarea statistică și analiza datelor. Este o lucrare utilă studenților, cercetătorilor în domeniul marketingului, celor care lucrează în domeniul sociologiei și psihologiei, întrucât abordează acest subiect atât din punct de vedere practic, cât și teoretic, furnizând informații despre fundamentarea metodelor de eșantionare prin aplicarea statisticii inferențiale

Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007