|
 |
|
EDITURA IRECSON: > MARKETING |
|
PSIHOLOGIA MARKETINGULUI ªI A COMUNICÃRII
|
|
Autor: | Daniele Trevisani |
An aparitie: | 2007 |
Nr pagini: | 272 |
Format: | 18 x 26 cm |
ISBN: | 978-973-7694-20-1 |
|
|
|
Cu o impresionantã încãrcãturã inovatoare, volumul abordeazã tema competitivitãþii psihologice a produsului / serviciului ºi implicaþiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modificã optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacþie a clientului sau cel de comportament al cumpãrãtorului.
Prin acest volum se evidenþiazã noi principii de marketing ºi de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centratã pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectivã de cumpãrare. O reformulare profundã, cu implicaþii importante pentru multe arii ale activitãþii în întreprinderi: marketing, comunicare publicitarã, tehnici de vânzare, cercetare ºi dezvoltare, calitate, resurse umane ºi formarea profesionalã, pânã la determinarea direcþiei strategice. |
|
|
|