+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + TURISM + EDITURA + Cercetare

+ Home
EDITURA IRECSON

+ ISTORIE
+ RELATII PUBLICE
+ FORMARE PROFESIONALA
+ MARKETING
+ SPIRITUALITATE
+ ECONOMIE
+ RESURSE UMANE
+ TURISM
+ POLITIC
+ JURIDICO-ECONOMIC
+ TERAPII NECONVENTIONALE
TIPAR DIGITAL


CONTACT



EDITURA IRECSON: > MARKETING
PSIHOLOGIA MARKETINGULUI ªI A COMUNICÃRII

Autor:Daniele Trevisani
An aparitie:2007
Nr pagini:272
Format:18 x 26 cm
ISBN:978-973-7694-20-1
Pret: 20.00 lei
cumpr
Cu o impresionantã încãrcãturã inovatoare, volumul abordeazã tema competitivitãþii psihologice a produsului / serviciului ºi implicaþiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modificã optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacþie a clientului sau cel de comportament al cumpãrãtorului. Prin acest volum se evidenþiazã noi principii de marketing ºi de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centratã pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectivã de cumpãrare. O reformulare profundã, cu implicaþii importante pentru multe arii ale activitãþii în întreprinderi: marketing, comunicare publicitarã, tehnici de vânzare, cercetare ºi dezvoltare, calitate, resurse umane ºi formarea profesionalã, pânã la determinarea direcþiei strategice.

Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007