+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + TURISM + EDITURA + Cercetare

+ Home
EDITURA IRECSON

+ ISTORIE
+ RELATII PUBLICE
+ FORMARE PROFESIONALA
+ MARKETING
+ SPIRITUALITATE
+ ECONOMIE
+ RESURSE UMANE
+ TURISM
+ POLITIC
+ JURIDICO-ECONOMIC
+ TERAPII NECONVENTIONALE
TIPAR DIGITAL


CONTACT



EDITURA IRECSON: > MARKETING
PSIHOLOGIA MARKETINGULUI ȘI A COMUNICĂRII

Autor:Daniele Trevisani
An aparitie:2007
Nr pagini:272
Format:18 x 26 cm
ISBN:978-973-7694-20-1
Pret: 20.00 lei
cumpără
Cu o impresionantă încărcătură inovatoare, volumul abordează tema competitivității psihologice a produsului / serviciului și implicațiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifică optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacție a clientului sau cel de comportament al cumpărătorului. Prin acest volum se evidențiază noi principii de marketing și de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centrată pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectivă de cumpărare. O reformulare profundă, cu implicații importante pentru multe arii ale activității în întreprinderi: marketing, comunicare publicitară, tehnici de vânzare, cercetare și dezvoltare, calitate, resurse umane și formarea profesională, până la determinarea direcției strategice.

Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007