O carte despre relaþii, de orice naturã ar fi acestea, îºi gãseºte astãzi, în actualitatea comunitãþii de afaceri din România, o deplinã justificare.
Relaþiile fac parte din piaþã ºi din oricare afacere. Nu existã nicãieri în lume o societate comercialã, firmã, companie sau oricum s-ar numi respectiva organizaþie care sã facã afaceri cu sine însãºi, trãind izolatã, ruptã de piaþã. În timp, creºte ºi se dezvoltã sistemul de relaþii / raporturi de piaþã, din multiple motive ºi, în special, datoritã amplificãrii ºi diversificãrii pieþelor, sporirii numãrului, diversitãþii ºi puterii economice a jucãtorilor / actorilor de pe piaþã.
În cartea sa, autorul foloseºte în sprijinul pledoariei sale, argumente pertinente în favoarea stabilirii, dezvoltãrii ºi întãririi relaþiilor de informare-comunicare cu mass media, precum ºi cu ziariºtii. În acelaºi timp, subliniazã nevoia unei atenþii sporite pe care trebuie sã o manifeste managerul ºi echipa sa faþã de pericolele reale care pot veni pentru firmã din aceastã zonã.
|
|