+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + TURISM + EDITURA + Cercetare

+ Home
EDITURA IRECSON

+ ISTORIE
+ RELATII PUBLICE
+ FORMARE PROFESIONALA
+ MARKETING
+ SPIRITUALITATE
+ ECONOMIE
+ RESURSE UMANE
+ TURISM
+ POLITIC
+ JURIDICO-ECONOMIC
+ TERAPII NECONVENTIONALE
TIPAR DIGITAL


CONTACT



EDITURA IRECSON: > TURISM
MARKETING TURISTIC

Autor:Mariana Bucur-Sabo
An aparitie:2006
Nr pagini:248
Format:15 x 23 cm
ISBN:973-7694-07-4
Pret: 10.00 lei
cumpără
Lucrarea abordează conceptele specifice marketingului turistic, metodele și tehnicile de cercetare adecvate domeniului și, nu în ultimul rând, politicile de produs turistic, preț, distribuție și promovare turistică, intenționându-se a fi un instrument util pentru marketerii actuali și în devenire (studenți la facultăți cu specializarea Marketing), dar și pentru managerii firmelor turistice și personalul din subordinea lor. Dincolo de aspectele generale ale marketingului turistic, abordate din perspectiva literaturii străine și românești, dar și a unei viziuni proprii, cartea aduce în prim plan două subiecte „fierbinți”, incitante – ecomarketingul turistic și imaginea turistică.

Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007