|
 |
|
EDITURA IRECSON: > TURISM |
|
MARKETING ÃŽN TURISMUL RURAL
|
|
Autor: | Blanca Garcia Henche |
An aparitie: | 2004 |
Nr pagini: | 214 |
Format: | 14,8 x 21 cm |
ISBN: | 973-86371-4-7 |
|
|
|
Aceastã lucrare analizeazã ºi descrie situaþia actualã din sectorul turistic, apariþia turismului rural ca produs nou ºi particularitãþile inerente comercializãrii sale.
În prima parte se analizeazã schimbãrile cererii, ale mediului înconjurãtor ºi ale pieþelor turistice care au reprezentat principalele cauze ale apariþiei turismului rural într-o formã comercialã, în special în Europa.
Partea a doua descrie rolul marketing-ului în acest sector, analizând detaliat fiecare din variantele sale. Sunt descrise caracteristicile diferenþiate ale turismului rural, componentele ofertei sale ºi principalele strategii de preþuri ºi de distribuþie pentru a ajunge la clienþii sãi. De asemenea, sunt studiate instrumentele necesare pentru a promova ºi a face cunoscut turismul rural pe piaþã ºi, prin intermediul analizelor de cazuri practice, se cautã cãile de aplicare realã a strategiilor de marketing.
|
|
|
|