+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + TURISM + EDITURA + Cercetare

+ Home
EDITURA IRECSON

+ ISTORIE
+ RELATII PUBLICE
+ FORMARE PROFESIONALA
+ MARKETING
+ SPIRITUALITATE
+ ECONOMIE
+ RESURSE UMANE
+ TURISM
+ POLITIC
+ JURIDICO-ECONOMIC
+ TERAPII NECONVENTIONALE
TIPAR DIGITAL


CONTACT



EDITURA IRECSON: > TURISM
MARKETING ÎN TURISMUL RURAL

Autor:Blanca Garcia Henche
An aparitie:2004
Nr pagini:214
Format:14,8 x 21 cm
ISBN:973-86371-4-7
Pret: 10.00 lei
cumpără
Această lucrare analizează și descrie situația actuală din sectorul turistic, apariția turismului rural ca produs nou și particularitățile inerente comercializării sale. În prima parte se analizează schimbările cererii, ale mediului înconjurător și ale piețelor turistice care au reprezentat principalele cauze ale apariției turismului rural într-o formă comercială, în special în Europa. Partea a doua descrie rolul marketing-ului în acest sector, analizând detaliat fiecare din variantele sale. Sunt descrise caracteristicile diferențiate ale turismului rural, componentele ofertei sale și principalele strategii de prețuri și de distribuție pentru a ajunge la clienții săi. De asemenea, sunt studiate instrumentele necesare pentru a promova și a face cunoscut turismul rural pe piață și, prin intermediul analizelor de cazuri practice, se caută căile de aplicare reală a strategiilor de marketing.

Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007