+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + EDITURA + Cercetare

+ Home
DESPRE NOI

+ Profilul companiei
+ Structura Organizatorică
+ Servicii
+ Cursuri
+ Managementul Institutului
+ Consultanta in atragerea de    fonduri europene
- Achizitii
+ Evenimente CIT - IRECSON
+ Home > DESPRE NOI > Achizitii


  41.ANUNȚ PUBLICITAR PRIVIND ACHIZIȚIA DE SERVICII DE CANTINA SI SERVICII DE CATERING CPV 55500000-5
 
   

 


ANUNȚ PUBLICITAR PRIVIND ACHIZIȚIA DE

 CPV 55500000-5- Servicii de cantina si servicii de catering

 

Obiectul contractului: “Servicii de catering cu ocazia seminarului de lansare a proiectului finantat prin contractul POSDRU/81/3.2/S/48531”

Scurta descriere a obiectului contractului: Servicii de catering cu ocazia seminarului de lansare a proiectului finantat prin contractul POSDRU/81/3.2/S/48531 constand in asigurare logistica, 1 pauza de cafea si hrana tip bufet suedez pentru un numar de 100 de participanti.. Ofertele vor respecta cel putin cerintele din specificatiile tehnice de mai jos.

Specificatii tehnice :

Nr. crt.

Descrierea produsului/serviciului/lucrării

Cant.

1

Servicii de catering cu ocazia seminarului de lansare a proiectului „ Program de dezvoltare a resurselor umane din cadrul entităților Rețelei Naționale pentru Inovare și Transfer Tehnologic (ReNITT) în domeniul, managementului în vederea eficientizării procesului  de transfer tehnologic”.

·         Nr. estimat de participanți: 100

·         Dată desfășurare seminar: 7 octombrie  2011

·         Durată estimată desfășurare seminar: 4 ore;  interval orar 9.00-13.00

Serviciile vor consta in: 

1.  Asigurarea logisticii necesare (vesela, fete de masa, servetele, etc) precum si personal de servire.

2. Un cofee-break.  Meniul in cadrul cofee-break va contine cafea, apa minerala/plata, sucuri.

 3. Hrana tip bufet suedez pentru numărul de participanți anterior menționat. In ceea ce priveste bufetul tip suedez meniul va contine :

-       minim 4 sortimente de aperitive reci pe baza de peste si legume, branzeturi;

-       minim 2 sortimente de de salate 100% vegetariene

-       minim 2 sortimente de salate combinate (legume+ peste/pui/paste fainoase);

-       minim 4 sortimente de aperitive calde, care sa contina obligatoriu legume/peste/pui/vita;

-       minim 3 sortimente de garnituri (legume/ orez) ;

-       minim 3 sortimente de desert, inclusiv fructe ;

-       cafea;

-       minim 2 sortimente de bauturi racoritoare carbogazoase;

-       minim 2 sortimente de bauturi racoritoare necarbogazoase (tip sucuri naturale fara adaos de zahar);

-       apa minerala carbogazoasa si plata

 

1

 

Surse de finanțare: Achiziția se realizează în cadrul proiectului „Program de dezvoltare a resurselor umane din cadrul entităților Rețelei Naționale pentru Inovare și Transfer Tehnologic (ReNITT) în domeniul, managementului în vederea eficientizării procesului  de transfer tehnologic”. Proiectul  este finanțat din următoarele surse: Contribuție publică națională – 6%, Contribuție comunitară – FSE – 94%. Cofinanțarea din Fondul Social European se face prin „Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”, AP.3 „Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor”, DMI 3.2 „Formare și sprijin pentru întreprinderi și angajați pentru promovarea adaptabilității”.

Procedura pentru efectuarea achiziției: Procedura de cercetare a pietei-studiu al pietei

Criteriul aplicat: prețul cel mai scăzut

Adresa achizitorului: S.C. INSTITUTUL ROMÂN  DE CERCETĂRI ECONOMICO-SOCIALE ȘI SONDAJE-IRECSON SRL, str Franceză, nr.68, cod poștal 030106, sector 3, localitate Bucuresti, Romania, tel/fax 021.315.62.63; 021.313.20.92, adresa internet: www.irecson.ro.  

Documentația pentru ofertanți: se poate ridica, în baza unei solicitări scrise în intervalul orar 10.00-17.00, de la sediul S.C. INSTITUTUL ROMÂN  DE CERCETĂRI ECONOMICO-SOCIALE ȘI SONDAJE – IRECSON S.R.L.,  str. Franceză, nr. 68, cod poștal 030106, sector 3, localitate București, persoana de contact: Agachi Dumitra, sau apasati aici.

Pentru informații suplimentare legate de contractul de achiziție vă invităm să ne contactați la adresa achizitorului, persoana de contact Agachi Dumitra sau  prin email la adresa: mona.agachi@irecson.ro.

Data și ora limită pentru trimiterea ofertelor: 22.09.2011, ora.12.00, la sediul achizitorului sau prin modalitatile descrise in documentatia pentru ofertanti.

Data și ora pentru deschiderea ofertelor: 22.09.2011, ora.13.00 la sediul achizitorului.

 

 


 
 



Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007
List error -DB Error: no such table