+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + EDITURA + Cercetare

+ Home
DESPRE NOI

+ Profilul companiei
+ Structura Organizatoricã
+ Servicii
+ Cursuri
+ Managementul Institutului
+ Consultanta in atragerea de    fonduri europene
- Achizitii
+ Evenimente CIT - IRECSON
+ Home > DESPRE NOI > Achizitii


  42. ANUNÞ PUBLICITAR PRIVIND ACHIZITIA DE "MATERIALE CONSUMABILE PENTRU BIROU "
 
   

 
ANUNÞ PUBLICITAR PRIVIND ACHIZITIA DE "MATERIALE CONSUMABILE PENTRU BIROU "
 
 Lotul 1 -  Articole marunte de birou CPV- 30197000-6
   Lotul 2 -  Accesorii de birou CPV- 30192000-1
 


Obiectul contractului de achizitie: “materiale consumabile pentru birou necesare pentru anul I de implementare a proiectului finantat prin contractul POSDRU/81/3.2/S/48531”
 
In atentia operatorilor economici interesati:
 
INSTITUTUL ROMAN DE CERCETARI ECONOMICO-SOCIALE IRECSON-SRL Bucuresti, institutie cu traditie in formarea profesionala, deruleaza proiectul “Program de dezvoltare a resurselor umane din cadrul entitãþilor Reþelei Naþionale pentru Inovare ºi Transfer Tehnologic (ReNITT) în domeniul, managementului în vederea eficientizãrii procesului  de transfer tehnologic”. Proiectul  este finanþat din urmãtoarele surse: Contribuþie publicã naþionalã – 6%, Contribuþie comunitarã – FSE – 94%. Cofinanþarea din Fondul Social European se face prin „Programul Operaþional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”, AP.3 „Creºterea adaptabilitãþii lucrãtorilor ºi a întreprinderilor”, DMI 3.2 „Formare ºi sprijin pentru întreprinderi ºi angajaþi pentru promovarea adaptabilitãþii .
 
Pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor in cadrul proiectului este necesara achizitia  de materiale consumabile de birou de natura articolelor de birou si accesoriilor de birou.
 
In aceste conditii, va invitam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra in vederea achizitiei produselor anterior specificate  conform cerintelor tehnice de mai jos.
Nr.crt.
Descrierea produsului/serviciului/lucrãrii
Cant.
Lotul 1 Articole marunte de birou CPV- 30197000-6
1
Agrafe de 28mm/50 mm
10 cutii
2
Biblioraft de 7 mm, marmorat
15 buc
3
Capse 24/6
10 cutii
4
Coperti carton indosariere, imitatie de piele, culoare alb A4 (250 g/mp)
50 buc
5
Cutie arhivare carton (348x245x100 mm)
20 buc
6
Cutie arhivare carton (540x254x360 mm)
10 buc
7
Hartie copiator (80g/mp, 500 coli/top, 5 topuri/cutie)  clasa B
16 cutii
8
Plic C4 fara burduf, alb, 100g/mp, siliconic
50 buc
9
Plicuri B4 cu burduf 130g/mp, siliconic
50 buc
10
Plicuri C4 cu burduf, 120 g/mp, siliconic
100 buc
11
Plicuri DL alb fara fereastra, siliconat, 80g/mp
50 buc
12
Post-it diverse culori 76x76 mm
10 buc
13
Separatoare/100/set (carton diverse culori)
3 seturi
 
Lotul 2 Accesorii de birou CPV- 30192000-1
 
14
Banda adeziva transparenta 19x33
5  buc
15
Coperti PVC transparent cristal, incolor, indosariere
50 buc
16
Dosare plastic (albastre, albe, negre)
100 buc
17
File protectie
300 buc
18
Index autoadeziv 25,4x43,2 mm, diverse culori, 50/set
4 seturi
19
Lipici  solid tip stick, mare
3  buc
20
Marker permanent flipchart 4 culori
4 buc
21
Marker whiteboard 4 culori/set
1 set
22
Pasta corectoare pe baza de solventi eterici
3  buc
23
Pix fara mecanism, varf fine point 0,8 mm, grosime scriere 0,3 mm, mina albastra
20 buc
24
Sine de prindere (3 mm) negru
50 buc
25
Spirale 6,8,10,11,12,14,16,18 (albe)
50 buc (pt fiecare dimensiune)
26
Textmarker fluorescent  (set de 5 buc)
1 set
27
Tus stampile albastru
1  buc
 
Tipul procedurii: PROCEDURA DE CERCETARE A PIEÞEI – STUDIU AL PIEÞEI
 
Doritorii pot depune oferta pentru fiecare lot cat si pentru ambele loturi

Criteriul aplicabil pentru atribuirea contractului ºi stabilirea ofertei câºtigãtoare este preþul cel mai scãzut.
Pretul ofertei va fi exprimat in lei , exclusiv TVA
 
Valoarea contractului si pretul produselor ofertate vor ramane nemodificate pe toata perioada de derulare a contractului, respectiv pana la data de 31.10.2011.
 
Daca se considera necesar a se suplimenta cantitatea de produse se vor incheia acte aditionale la contract, pretul produselor si conditiile de livrare vor ramane aceleasi ca in contract.

Adresa achizitorului: S.C. INSTITUTUL ROMÂN DE CERCETÃRI ECONOMICO-SOCIALE ªI SONDAJE-IRECSON SRL, str Francezã, nr.68, cod poºtal 030106, sector 3, localitate Bucuresti, Romania, tel/fax 021.315.62.63; 021.313.20.92, adresa internet:www.irecson.ro.

Pentru informaþii suplimentare legate de contractul de achiziþie vã invitãm sã ne contactaþi la adresa achizitorului, persoana de contact Agachi Dumitra sau prin email la adresa: mona.agachi@irecson.ro. 

Oferta va fi valabila pana la data de 21.10.2011
 
Documentaþia pentru ofertanþi: se poate ridica, în baza unei solicitãri scrise în intervalul orar 10.00-17.00, de la sediul S.C. INSTITUTUL ROMÂN  DE CERCETÃRI ECONOMICO-SOCIALE ªI SONDAJE – IRECSON S.R.L, str. Francezã, nr. 68, cod poºtal 030106, sector 3, localitate Bucureºti, persoana de contact: Agachi Dumitra, sau apasati aici.

Oferta va fi depusa pana la data de 22.09.2011 ora 12.00, la sediul achizitorului, prin fax la  numerele: 021.315.62.63; 021.313.20.92, sau prin email la adresa mona.agachi@irecson.ro.

 
 



Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007
List error -DB Error: no such table