+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + EDITURA + Cercetare

+ Home
DESPRE NOI

+ Profilul companiei
+ Structura Organizatorică
+ Servicii
+ Cursuri
+ Managementul Institutului
+ Consultanta in atragerea de    fonduri europene
- Achizitii
+ Evenimente CIT - IRECSON
+ Home > DESPRE NOI > Achizitii


  66.ANUNȚ PUBLICITAR PRIVIND ACHIZIȚIA DE Servicii de catering - CPV 55520000-1
 
   

 

ANUNȚ PUBLICITAR PRIVIND ACHIZIȚIA DE
Servicii de catering - CPV 55520000-1

Obiectul contractului: “Servicii de catering”

Scurta descriere a obiectului contractului: Servicii de catering pentru participantii la cursurile desfasurate in Bucuresti  in perioda februarie – octombrie 2012, conform specificatiilor tehnice de mai jos:

 
Specificatii tehnice :
 
Nr. crt.

Descrierea produsului/serviciului/lucrării

Cant.
1

Servicii de catering pentru participantii la cursurile desfasurate in Bucuresti in perioda februarie – octombrie 2012.

 

Cursurile se vor desfasura in cadrul proiectului „Program de dezvoltare a resurselor umane din cadrul entitatilor Retelei Nationale pentru Inovare si Transfer Tehnologic (ReNITT) in domeniul, managementului in vederea eficientizarii procesului  de transfer tehnologic”

 

Cursurile se vor desfasura, de regula, in weekend (vineri, sambata, duminica).

 

Numarul de zile  pentru care se solicita servicii de catering : 84

 

Numar de cursuri : 9

 
Durata cursuri:
Tip 1 – 6 zile (2 sesiuni)
Tip 4 –11 zile (2 sesiuni)
Tip 7– 6 zile
Tip 2 – 9 zile/
Tip 5 - 6 zile
Tip 8 – 6 zile
Tip 3 – 6 zile
Tip 6– 6 zile
Tip 9 – 6 zile
 

Nr. total sesiuni de formare: 11

 

Numar estimat de participanti la fiecare sesiune de formare:  max 15.

 

In cadrul fiecarului tip de curs timpul alocat zilnic activitatii de formare este de:

Tipul:1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9 - 8 ore /zi

 

Tipul: 4 – 4 ore /zi

 

Serviciile vor consta in: 

1 Asigurarea mesei de pranz (tip bufet suedez)  si a doua pauze  de cafea  pentru participantii la cursurile de tipul 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 si 9 (cursurile  cu o durata de 8 ore pe zi).

Masa de pranz va contine preparate intr-un un meniu variat dupa cum urmeaza:

a) minim 4 sortimente de aperitive reci pe baza de oua, peste, legume, branzeturi (minim 1 sortiment va fi vegetarian);

b) minim 2 sortimente de salate 100% vegetariene;

c) minim 2 sortimente de salate combinate: legume + peste/pui/paste fainoase;

d) minim 4 sortimente de aperitive calde, care sa contina obligatoriu legume/peste/pui/porc (minim 1 sortiment va fi vegetarian);

e) minim 3 sortimente de garnituri (legume/orez);

f) minim 2 sortimente de paine: alba/neagra;

g) minim 3 sortimente de desert, inclusiv fructe;

h) minim 1 sortiment de bauturi racoritoare carbogazoase;

i) minim 1 sortiment de bauturi racoritoare necarbogazoase (tip sucuri naturale fara adaos de zahar);

j) apa minerala carbogazoasa si plata.

Pentru fiecare persoana la masa de pranz se vor asigura urmatoarele cantitati:

-               min. 500 g cumulat din sortimentele de la pct. a)...e)

-               min. 100 g din sortimentul f)

-               min. 100 g din sortimentul g)

min. 500 ml cumulat din sortimentele de la pct.  i)...j).

 

Fiecare pauza de cafea va contine:

i) Cafea filtru (tip espresso lung)

ii) Ceai (cel putin 2 sortimente, de tipul ceai negru/verde/fructe de padure)

iii) Apa minerala carbogazoasa si plata

iv) Patiserie dulce si sarata.

Pentru fiecare persoana la fiecare pauza de cafea se vor asigura urmatoarele cantitati:

-               min. 200 ml cumulat din sortimentele de la pct. i)...ii)

-               min. 500 ml din sortimentul iii)

-               min. 200 g din sortimentul iv).

 

2 Asigurarea unei pauze de cafea pentru participantii la cursurile de tipul 4 (cursurile  cu o durata de 4 ore pe zi)

Pauza de cafea va contine:

i) Cafea filtru (tip espresso lung)

ii) Ceai (cel putin 2 sortimente, de tipul ceai negru/verde/fructe de padure)

iii) Apa minerala carbogazoasa si plata

iv) Patiserie dulce si sarata.

Pentru fiecare persoana la fiecare pauza de cafea se vor asigura urmatoarele cantitati:

-               min. 200 ml cumulat din sortimentele de la pct. i)...ii)

-               min. 500 ml din sortimentul iii)

-               min. 300 g din sortimentul iv).

Ofertantul va pune la dispozitie achizitorului logistica necesara pentru servirea mesei de pranz si a pauzelor de cafea.

1
 

Surse de finanțare: Achiziția se realizează în cadrul proiectului „Program de dezvoltare a resurselor umane din cadrul entităților Rețelei Naționale pentru Inovare și Transfer Tehnologic (ReNITT) în domeniul, managementului în vederea eficientizării procesului  de transfer tehnologic”. Proiectul  este finanțat din următoarele surse: Contribuție publică națională – 15%, Contribuție comunitară – FSE – 85%. Cofinanțarea din Fondul Social European se face prin „Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”, AP.3 „Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor”, DMI 3.2 „Formare și sprijin pentru întreprinderi și angajați pentru promovarea adaptabilității”.

Procedura pentru efectuarea achiziției: Procedura de cercetare a pietei-studiu al pietei

Criteriul aplicat: prețul cel mai scăzut

Adresa achizitorului: S.C. INSTITUTUL ROMÂN  DE CERCETĂRI ECONOMICO-SOCIALE ȘI SONDAJE-IRECSON SRL, str Franceză, nr.68, cod poștal 030106, sector 3, localitate Bucuresti, Romania, tel/fax 021.315.62.63; 021.313.20.92, adresa internet: www.irecson.ro.  

Documentația pentru ofertanți: se poate ridica, în baza unei solicitări scrise în intervalul orar 10.00-17.00, de la sediul S.C. INSTITUTUL ROMÂN  DE CERCETĂRI ECONOMICO-SOCIALE ȘI SONDAJE – IRECSON S.R.L.,  str. Franceză, nr. 68, cod poștal 030106, sector 3, localitate București, persoana de contact: Agachi Dumitra, sau apasati aici.

Pentru informații suplimentare legate de contractul de achiziție vă invităm să ne contactați la adresa achizitorului, persoana de contact Agachi Dumitra sau  prin email la adresa: mona.agachi@irecson.ro.

Data și ora limită pentru trimiterea ofertelor: 19.01.2012, ora.13.00, la sediul achizitorului sau prin modalitatile descrise in documentatia pentru ofertanti.

 
 

 
 



Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007
List error -DB Error: no such table