|
|
| | |
|
Cercetãri Cantitative
|
| |
| |
|
|
|
Cercetãrile cantitative se bazeazã pe eºantioane reprezentative la nivel naþional sau local, stabilite conform standardelor de eºantionare internaþionale ºi construite în funcþie de specificul proiectelor. Rezultatele cercetãrilor sunt garantate cu o probabilitate de minim 98% în limitele unei erori de sondaj de sub 2%.
IRECSON desfãºoarã urmãtoarele studii cantitative:
- Cercetãri statistice în domeniul social, agricol ºi industrial
- Sondaje de opinie
- Marketing politic
- Obiceiuri ºi atitudini
- Segmentare ºi poziþionare
- Studii asupra consumatorului (profil, satisfaþie, utilizare ºi comportament de achiziþie)
- Studii asupra satisfacþiei consumatorilor
- Evaluãri de campanii publicitare
- Imaginea companiei
- Cercetãri asupra preþurilor. Elasticitatea preþului
- Teste de produs ºi ambalaj. Experimente
- Mystery shopping
- Cercetãri asupra distribuþiei
- Studii de utilizare ºi asupra comportamentului de achiziþie
Pe baza studiilor cantitative se pot realiza:
- scenarii ºi simulãri de marketing
- prognoze ºi predicþii pentru fundamentarea strategiilor de marketing
| |
|
|
|
|
| |