|
Autor: Daniele Trevisani
An aparitie: 2007
Nr. pagini: 272
Format: 18 x 26 cm
ISBN: 978-973-7694-20-1
Cu o impresionantã încãrcãturã inovatoare, volumul abordeazã tema competitivitãþii psihologice a produsului / serviciului ºi implicaþiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modificã optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacþie a clientului sau cel de comportament al cumpãrãtorului.
Prin acest volum se evidenþiazã noi principii de marketing ºi de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centratã pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectivã de cumpãrare. O reformulare profundã, cu implicaþii importante pentru multe arii ale activitãþii în întreprinderi: marketing, comunicare publicitarã, tehnici de vânzare, cercetare ºi dezvoltare, calitate, resurse umane ºi formarea profesionalã, pânã la determinarea direcþiei strategice.
| |