|
|
|
Marketing turistic
|
| |
| |
|
|
|
Autor: Mariana Bucur-Sabo
An aparitie: 2006
Nr. pagini: 248
Format: 14,8 x 21 cm
ISBN: 973-7694-07-4
Lucrarea abordeazã conceptele specifice marketingului turistic, metodele ºi tehnicile de cercetare adecvate domeniului ºi, nu în ultimul rând, politicile de produs turistic, preþ, distribuþie ºi promovare turisticã, intenþionându-se a fi un instrument util pentru marketerii actuali ºi în devenire (studenþi la facultãþi cu specializarea Marketing), dar ºi pentru managerii firmelor turistice ºi personalul din subordinea lor.
Dincolo de aspectele generale ale marketingului turistic, abordate din perspectiva literaturii strãine ºi româneºti, dar ºi a unei viziuni proprii, cartea aduce în prim plan douã subiecte „fierbinþi”, incitante – ecomarketingul turistic ºi imaginea turisticã.
| |
|
|
|
|
| |