+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + EDITURA + Cercetare

+ Home
CURSURI

+ Management
+ Marketing ºi Vânzãri
+ Resurse Umane
+ Turism
+ Contabilitate ºi Fiscalitate
+ Limbi strãine
+ Excelenþã în Comunicare
+ Achiziþii publice
+ E-learning
+ Home > CURSURI > Management


  Marketing în turismul rural
 
   

Autor: Blanca Garcia Henche
An aparitie: 2005
Nr. pagini: 214
Format: 14,8 x 21 cm
ISBN: 973-86371-4-7


Aceastã lucrare analizeazã ºi descrie situaþia actualã din sectorul turistic, apariþia turismului rural ca produs nou ºi particularitãþile inerente comercializãrii sale.
În prima parte se analizeazã schimbãrile cererii, ale mediului înconjurãtor ºi ale pieþelor turistice care au reprezentat principalele cauze ale apariþiei turismului rural într-o formã comercialã, în special în Europa.

Partea a doua descrie rolul marketing-ului în acest sector, analizând detaliat fiecare din variantele sale. Sunt descrise caracteristicile diferenþiate ale turismului rural, componentele ofertei sale ºi principalele strategii de preþuri ºi de distribuþie pentru a ajunge la clienþii sãi. De asemenea, sunt studiate instrumentele necesare pentru a promova ºi a face cunoscut turismul rural pe piaþã ºi, prin intermediul analizelor de cazuri practice, se cautã cãile de aplicare realã a strategiilor de marketing.


 
10.00 lei
cumpãrã
 



Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007
List error -DB Error: no such table