+ Contact
+ Harta site
CAUTARE
Go
+ homepage + CURSURI + SERVICII + EDITURA + Cercetare

+ Home
CURSURI

+ Management
+ Marketing ºi Vânzãri
+ Resurse Umane
+ Turism
+ Contabilitate ºi Fiscalitate
+ Limbi strãine
+ Excelenþã în Comunicare
+ Achiziþii publice
+ E-learning
+ Home > CURSURI > Management


  Bazele sondajului
 
   

Autor: Dumitru Porojan, Bogdan Ciocãnel
An aparitie: 2007
Nr. pagini: 412
Format: 18 x 26 cm
ISBN: 978-973-7694-13-3

Ce înseamnã o informaþie de calitate? Este acea informaþie care ne este într-adevãr utilã, acea informaþie care ne ajutã sã luãm cele mai bune decizii ºi care constituie suportul oricãrei reuºite. Lucrarea de faþã prezintã premisele pentru obþinerea acestor informaþii prin intermediul sondajelor, descriind în detaliu ºi ilustrând cu probleme practice toate etapele ce trebuie parcurse în realizarea unui sondaj: de la tehnici ºi procedee de eºantionare, la elaborarea chestionarelor, realizarea interviurilor, prelucrarea statisticã ºi analiza datelor.
Este o lucrare utilã studenþilor, cercetãtorilor în domeniul marketingului, celor care lucreazã în domeniul sociologiei ºi psihologiei, întrucât abordeazã acest subiect atât din punct de vedere practic, cât ºi teoretic, furnizând informaþii despre fundamentarea metodelor de eºantionare prin aplicarea statisticii inferenþiale.


 
30.00 lei
cumpãrã
 



Contact | Politica de confidentialitate | Termeni de utilizare | Harta sitului
IRECSON 2007
List error -DB Error: no such table